اشک عاشق

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 قـطـره؛ دلش دریـــــا می خواست


خیلی وقت بود که بـه خـدا خواسته اش رو گفته بود


هـــر بـــار خـدا می گفت :  “از قطره تا دریا راهیست طولانی،

راهی از رنج و عشق و صبوری، هر قطره را لیاقت دریــا نیست!  “


قـــطــره عبـــور کـــرد و گــذشت


قــطـره پشت سـر گـــذاشت


قـطــره ایـستاد و منـجمـد شـد


قـــطـره روان شد و راه افــتــاد


قطره از دست داد و به آسمان رفت


و قطره؛ هر بار چیزی از رنج و عشق و صبوری آموخت


تا روزی که خدا به او گفت : امروز روز توست، روز دریا شدن!


خــــدا قـــطـــره را بــه دریــا رسانــد


قــطــره طـعـم دریــا را چـشید


طــعـم دریـــا شـدن را


اما؛ روزی دیگر قطره به خدا گفت: از دریا بزرگ تر هم هست؟


خــــدا گــفــت : هـسـت!


قطره گفت : پس من آن را می خواهم


بـــزرگ تـــریـن را، و بی نهـایـت را !


پس خدا قطره را برداشت و در قــــلـــب آدم گذاشت

 

و گفت : اینجا بی نهایت است!


و آدم عـــــاشق بــــود

دنبال کلمه ای می گشت تا عشق را درون آن بریزد


اما هیچ کلمه ای توان سنگینی عشق را نداشت


آدم همه ی عشقش را درون یک قطره ریخت


قطره از قــ❤ـــلــب عـــاشـق عبور کرد!


و وقتی که قطره از چشم عاشق چکید. خدا گفت :


“حالا تو بی نهایتی، زیرا که عکس من در اشــک عــاشق است!  “

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت13:37---26 خرداد 1394
غمگين ترين درد "مرگ"
نيست،
دلبستگي به كسی است كه بداني "هست "
اما.....
" اجازه ي"
بودن در كنارش را نداري....


milad7
ساعت11:54---30 بهمن 1393
به بعضیام باس گفت:

اونی که تو بهش میگی عـــشقم

مــا بهش هیچی نمیگفتیم

ســـوت میزدیم

خودش میومد


kati
ساعت14:05---14 بهمن 1393

پاسخ:♥


kati
ساعت14:05---14 بهمن 1393
اگر عشق، عشق باشد زمان حرف احمقانه ای است !

kati
ساعت14:04---14 بهمن 1393
تـــو "
تنهــــا دعـــای قشنــــگ منــــی
مبــــادا کســـی از خـــدا ،
بـــــی خبــــر بــــرای خـــودش، آرزویــــت کنــــد ...
پاسخ:مردان بزرگ اهل عمل، قديسان، نه با بخشي از احساس شان كه با كل شان رفتار مي كنند


kati
ساعت14:04---14 بهمن 1393
تو فقط اراده کن ، من عشقم را ثابت خواهم
کرد، مثل ماهی قرمز کوچک تنگ در دریای
نگاهت غرق خواهم شد. فرم نگاهت را
دوست دارم ، چشمانت را به روی من مبند .
لبهایم خشکی زده ، ترک خورده بس که
نمی گذاری بگویم تشنه ی توام . تو فقط
اراده کن ، من عشقم را ثابت خواهم کرد


غریبه ی آشنا
ساعت10:21---13 بهمن 1393
کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
برگ های آرزوهایم ، یکایک زرد می شد
آفتاب دیدگانم سرد می شد
آسمان سینه ام پر درد می شد
ناگهان توفان اندوهی به جانم چنگ می زد
اشک هایم همچو باران دامنم را رنگ می زد
وه ... چه زیبا بود ، اگر پاییز بودم
وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم...
پاسخ:میرود عمر ولی خنده به لب باید زیست


kati
ساعت13:59---30 دی 1393
ای خاطراته اولین و آخرین دلدادگیم

ای عشق اولی برام دعا کن از فکرت درام

از اون امید و آرزو مونده یه قلب پیر برام!!!

*_*


kati
ساعت13:57---30 دی 1393
عـــاشــقــانــه ی خــاص مــجــتــبــی...


بــه نـظــر مــن وقـتــی ادم بــا خـانـومـش میــره بــیــرون...

وقــتـی خـانـومــش تـشـنـش مـیـشــه ...

نـبــاس فـوری بــره از مــغـازه بــراش آب مـعــدنــی بــخــره کــه..

بــاس گــوشــه کـنـارا یــه آب خـوری پـــیــدا کــنــه...

دسـتــشــو بــبــره زیـــر اب ...

اب تــو دسـتاش جـمـع شـه...بـعــد خــانــومــش مــیــل کــنــه...

ایـجــوری رمــانــتــیـک تـــره...نــــه؟؟؟؟

الــبـتـه واسـه اقــایـون و خـانـومـای سـوسـول تـوصــیـه نـمـیـشـه...خخخخ


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت12:29---17 دی 1393
شــُما خــפּدتــפּ بُکشید واسهــ یدونہ لـــآیک!

از مـــآ دعوتـــ میکُنن واسہ تبلــغــآت نــآیک!


مائده
ساعت17:46---16 دی 1393

※ بـــه بـــعــضــیامـ⇣⇡⇣ ــ بــاســ گــفتـــ

※ فکــــ➲ـــــر مـیـکـردمــ . . .

※ دمـــ……ــت گــــــــرمــه

※ ولـــی ⇪⇣⇕ دیــــدمـــ . . .

※ ســــــــرت گـــ…..ــرمــه . . . !


تانیا
ساعت21:44---10 دی 1393
ﺗﻮ ﺟﺎ ﺯﺩﻱ
ﻣﻦ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻡ
ﺍﻭ ﺟﺎ ﮔﺮﻓﺖ
و ﻫﻤﻴﻦ یک ﺟﺎﺑﻪ ﺟﺎﻳﻲ ﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ !
.
پاسخ:پیران جهان دیده ، نابودی زندگی آدمیانی که ریشه پولشان ناپاک است را بارها و بارها دیده اند .


تانیا
ساعت21:43---10 دی 1393
نه خودش موند نه خاطره هاش …
تنها چیزی که مونده جای خالیشه !
پاسخ:پیران جهان دیده ، نابودی زندگی آدمیانی که ریشه پولشان ناپاک است را بارها و بارها دیده اند .


تانیا
ساعت21:42---10 دی 1393
.
من کاناپه ای پوسیده در باران
تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !


مائده
ساعت21:19---10 دی 1393

آدَمـــآ مـَنو نـِگآ میکـَردَن ..

عـِده ایـَم صـِدام میکـَردَن

دوسـَم نـَداشتـَن ُ دوسـتَم نـَبودَن

فقـَد ُ فـَقَد اِدِعـآ میکــــ ـَردَن
پاسخ:در پی پاسخ زود هنگام ، به رخدادهای مهم زندگی خویش نباشیم .


ساغر
ساعت19:21---9 دی 1393
تنهایی همین است
تکرار نامنظم من بی تو
بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم
پاسخ:خسته ام.. نه از راهی که آمدم یا انتظاری که گاه امانم را میبرد خسته ام از تکرار ندیدنش....


هستی
ساعت11:02---9 دی 1393
هر كس مرتكب اشتباهي نشده اكتشافي هم نكرده اس
گالیله


هستی
ساعت11:02---9 دی 1393
قانون علاقه پیدا کردن یا همون عاشق شدن تو دوستی دختر و پسر :‏
عشق و علاقه در ابتدا به وجود می آید ولی هیچگاه از بین نمیرود بلکه از فردی به فرده دیگر منتقل میشود !!! ["اما نکته ی مهم اینه که در فراید انتقال علاقه، هربار از شدت علاقه کمتر میشه که درنتیجه هرچه تعداد افراد بیشتر باشه عشق به فرد آخری کمتر میشه که متاسفانه اون فرده کم اقبال همسر آدمه...همسری که حقه طبیعیش علاقه ی به اندازه ی طرفه مقابل نسبت بهش بود اونوخ این حق الناس نیس!!؟‏"‏


هستی
ساعت11:01---9 دی 1393
دیالوگ ماندگار بهروز وثوق:
اخه خدایا،نوکرتم،چرا اینقدر باهام کلنجار میری؟مگه من هم قد توام؟!؟


هستی
ساعت11:01---9 دی 1393
ردی نزد امام حسین علیه السلام آمد و گفت :
"من مردی گناهکارم و از معصیت پرهیز نمی کنم ، مرا پند و اندرز بده "
امام فرمودند: پنج کار انجام بده و هر چه می خواهی گناه کن .
اول : روزی خدا را نخور و هر چه می خواهی گناه کن .
دوم : از ولایت و حکومت خدا خارج شو و هر چه می خواهی گناه کن .
سوم : جایی را پیدا کن که خدا تو را نبیند و هر چه می خواهی گناه کن .
چهارم : وقتی عزرائیل برای گرفتن جان تو می آید، او را از خود دور کن و هر چه می خواهی گناه کن .
پنجم : وقتی مأمور و مالک جهنم می خواهد تو را در آتش بیندازد، در آتش نرو و هر چه می خواهی گناه کن .
پاسخ:چه سکوتیست انگار هیچکس در دنیا نیست و شاید....! من در دنیای هیچکس نیستم...


هستی
ساعت11:01---9 دی 1393
من در پی تو هستم و مردم پی بهشت
ایمان شهر کفر مرا در می اورد...


هستی
ساعت11:00---9 دی 1393
غــــــرورم یکـــ امپراطــورى کبیـــــــر است
که براى هیچکــــس جـــز "مــــادرم" سقوطــ نخواهـد کــــرد✘✘✘


هستی
ساعت10:59---9 دی 1393
وقتــی تــو یــه جمــع از یــه خانـــوم نــظرشُ مــی پــرسَن
.
.
بــاس یــه نــگاه بــه آقــاش بــکنه بــگه : " هـــَر چــی آقــامــون بــــگه "


هستی
ساعت10:59---9 دی 1393
من یکی از اون ادماییم که نت داره زندگیمو نابود میکنه

هستی
ساعت10:58---9 دی 1393
تنهایی یعنی ...
وقــتی تو خونه با صدای بلــند زدی زیــر آواز


هیچــکی نباشــه بگــه خـفه شــه ببـند اون دهنتوووووووووو:|


هستی
ساعت10:58---9 دی 1393
دوستان مي دونيد سرنوشت كارتون هايي كه ديديم چي شد؟؟؟
.
.
.
.
.
آليس شوهر كرده دو تا بچه داره يه زندگي حقير توي يه آپارتمان 50متري :/

اي كيوسان كراكي شده مخش تعطيله تعطيله !!!!

جيمبو از رده خارج شده فروختنش به ايران اير

خانواده ي دكتر ارنست همسايه مونن هر سه تا بچش رفتن خارج همسر دكتر خيلي مريضه
پول دارو ندارن بدن

دالتون ها آزاد شدن تو كار صادرات و وارداتن خدارو شكر وضع شون خوبه

لوك خوش شانس طي يك بد شانسي اشتباهي تو يه صحنه قتل دستگير شد الان تو زندونه

پت و مت هم دكتر اي مهندسي عمران گرفتن الان جزو هييت علمي دانشگاه آزادن

از سيندرلا هم نگم كه دلم خونههههه روش اسید پاشیدن


هستی
ساعت10:57---9 دی 1393
سلامتی اونی ک می بینه عشقش واسه یکی دیگه میخنده اما بغض گلوشو

قورت میده و میگه...

♥بی معرفت چ قدر قشنگ میخنده♥


هستی
ساعت10:57---9 دی 1393
مورد داشتیم طرف نوشابه زمزم خریده که تو آینه برعکس بگیره ببینه چی میشه...
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد از نیم ساعت فکر کردن میگه اون کوکا کولا نبود ؟؟ (!)

من :/
خود طرف -_-


هستی
ساعت10:56---9 دی 1393
ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﮐﻌﺒﻪ ﭼﻪ ﺣﺎﺟﺖ !
ﻃﻮﺍﻑ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ " ﻣـــــﺎﺩﺭﯼ " ﺭﺍ ﮐﻪ
ﺑﺮﺍﯼ ﻟﻤﺲ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﻫﻢ ﻭﺿﻮ
ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﻓﺖ...


هستی
ساعت10:56---9 دی 1393
الان شهرمون بارونه....
اس هایی ک دوستام دریافت کردن:عشقم هوا دو نفره اس الان میام سراغت بریم پیاده روی بوس بوس از طرف مخاطب خاص
اس دریافتی من:تن لشتو تکون بده لباسا رو از رو بند جمع کن
از طرف مامانم^_^
من پیشبینی میکنم اخر بر اثر کمبود محبت معتاد شم.


سهیلا
ساعت15:30---8 دی 1393
هر کسی برای خودش خیابانی دارد…
کوچه ای…کافی شاپی..و شاید عطری…
که بعد از سالها… خاطراتش گلویش را چنگ میزند!
پاسخ:چون عاشقی آمد، سزاوار نباشد این گفتار که : خدا در دل من است ، شایسته تر آن که گفته آید : من در دل خداوندم.


atefeh
ساعت14:56---8 دی 1393
خــِیلـے وَقتِــہ בیگـِـہ اون نیست

بَـراش حـَـرف بِـِـزَنـَم

با ذُوق اَز اِتفاقایِ روزَم بَراش بِگــَم

اونـَم هـِـے بگـِـہ اے جـُـونم

خیـلے وقتــہ בیگـِـہ نیست

آروم زِمزِمـہ ڪـُنـہ عـِشق خـُوבمـے

خیلـے وقتــہ בیگــہ شـَبـا چِشـمَم بـہ گُوشے نیست

ڪـِـہ ازش اِس اِم اِس بیــاـבتا اَنـבازہ ے ڪــُــل خوشــیاے בُِنیام

ذُوق ڪُنَم

امــّا حاضــِر نیسـتَم تنهایـیمـُِو با ڪـسے قِسمَت ڪُنــَم

בیگـِـہ هیچ ڪـَـس اون نمیــشـہ

حتــــــے خـــــوבش

پاسخ:بلند پروازی من آنست که در ده جمله چیزی را بگویم که کسی دیگر در یک کتاب می گوید .


atefeh
ساعت14:55---8 دی 1393
خــــــــــدایا...

غرورم را شڪستم...نجابتم ڪہ نشڪست...شڪست؟

اشڪهایم ریخت...حیایم ڪہ نریخت...ریخت؟

گفتم دوســـــ♥تت دارم...دوستی ڪہ نخواستم...خواستم؟

خواستم....

در دلم میخواندمش میخواستمش...تا ابد...

هرزگی ڪہ نڪردم...ڪردم؟

چیزے درونم منجمد شد...او ڪہ ندید...دید؟

هق هق ها را ڪہ نشنید...شنید؟

خواستم بداند و به حرمت غرور شڪسته ام سڪوت ڪند...

فقط خــــــــــواند...فقط دیـــــد...فقط رفـــــــت...

پاسخ:لایک گلم


atefeh
ساعت14:54---8 دی 1393
امــــــــروز هم یڪے ازهماטּ روزهـــــــا بوב

בلش شور مــــــــیزב و قلب مـטּ براے بوבنش میلرزیـــــــב

صـבاے ارام و בلنوازش בر ڪالبـב وجوבم رســــوخ میڪنـــــــב تا پوست و استخواטּ

چــــه حسے قشنــــگے بوב وقتے محــــــرم בل ڪســــــے شوے

یڪے بـــــهت اعــــتــــماב בاره

ازבلتـــنگے هات برات میگــه

اروم میشــــــه

اروم میشـــــے

حســـــے ڪه هیچوقــت به تـــنفر تبـבیل نمیــــــشه
پاسخ:نادرستی یک حکم باعث نمی شود که آن حکم را رد کنیم ، احکام نادرست برای زندگی آدمی ضروری است و رد کردن آنها را به معنای رد کردن زندگی است.


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:40---8 دی 1393
پُـر کِـه شُـدی داد بِـزَن.. جـیـغ بِـکِـش

جـیـگَـرِ ایـن دُنـیـارو بِـه سـیـخ بِـکِـشـ

سَـنـگِ گُـنـدِه بَـردار پَـرت کُـن سَـمـتِ فَردات

خَـنـدِه کُـن بِـه دَردات ..زنـدِه شـو لـا اَمـواتـ

نَـه مِـثـل مَـن یِـه مُـردِه


تانیا
ساعت17:15---2 دی 1393


از حکیم و دانا پرسیدند؟
.
.
.
.
محبت از کجا شروع...
.
.
.
و به کجا منتهی میشه؟
گفتند:
از چشم شروع میشه....
و....
پایانش.....
از همان چشم و یک قطره اشک


بغضم گرفته وقتشه ببارم
چه بی هوا هوای گریه دارم
باز کاغذام با تو خط خطی شد
خدا این حس و حال و دوست ندارم . . .

پاسخ:لایک


تانیا
ساعت17:11---2 دی 1393




شاهــــزاده ی تمـــام قصه هـــــا هم که باشـــی

بایــــد برای شـــــاه شدن

زنـــــی را انتخاب کنـــــی

که ملکـــــه ی تمام قصه هـــــایت شود

♥ زیبایــــــی زن و مـــــرد بودن به باهم بودنشـــــــان است♥
پاسخ:زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند ، تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی


shima
ساعت21:51---1 دی 1393
یـــــہ رِفیــق دارم اِسمِــشــ خُـــــــــدآســـتــــــــ

بَحَثــش اَز هَمـــــــه جــــدآســـتــــ

تــــآ اون پُشــتمــــه بـیخــیـآل هَـر چــی مُخــآطَبــ خـــآص

" آرِه ایـنجــوریــآســـتــــ..."
پاسخ:جائی در پشت ذهنت به خاطر بسپار ، که اثر انگشت خداوند بر همه چیز هست . . .


reza
ساعت19:05---1 دی 1393
دیگــَـردِلم نمیخوآهـَـدبَرگَردﮮ تــُوکــِـﮧ ماندَنـــﮯ نیستــﮯ مــﮯ آیــﮯ ومیرَوﮮ دوبآره مَن میمآنمــ بآ یــِــﮧ دُنیآ غَم....
پاسخ: اگر روزی عقل را بخرند و بفروشند ما همه به خیال اینکه زیادی داریم فروشنده خواهیم بود


reza
ساعت19:04---1 دی 1393
دیگــَـردِلم نمیخوآهـَـدبَرگَردﮮ تــُوکــِـﮧ ماندَنـــﮯ نیستــﮯ مــﮯ آیــﮯ ومیرَوﮮ دوبآره مَن میمآنمــ بآ یــِــﮧ دُنیآ غَم....

مهران
ساعت14:42---1 دی 1393
شکفتن فقط مخصوص جوانه زدن دانه در فصل بهار نیست
وقتی قلب انسانی از مهر برای انسانی می تپد اوج بهار است

پاسخ:وقتی پایت خواب می رود نمی توانی درست راه بروی لنگ می زنی! وقتی قلبت خواب می رود نمی توانی درست فکر کنی عاشق می شوی . .


مهران
ساعت14:41---1 دی 1393
دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند ( دکتر شریعتی )
پاسخ:فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست دوست داشتن امری لحظه ایست ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است . . .


مهران
ساعت14:40---1 دی 1393
مشکلات انسانهای بزرگ را متعالی می سازد و انسانهای کوچک را متلاشی.
پاسخ:بدبختی با من از همه صمیمی تره اینقدر که یک لحظه هم فکر نمیکنم به اینکه ترکم کنه


مهران
ساعت14:38---1 دی 1393
لحظه هارامیگذراندیم تابه خوشبختی برسیم غافل ازاینکه خوشبختی درآن لحظه هابودکه گذراندیم.دکتر علی شریعتی
پاسخ:"انسان نباید هیچوقت از اینکه در اشتباه بوده است، خجل و شرمسار باشد، هر چه که باشد، امروز عاقل‌تر از گذشته شده است."


درسا
ساعت17:24---30 آذر 1393
تا تو بودی در شبم، من ماه تابان داشتم روبروی چشم خود چشمی غزلخوان داشتم


حال اگر چه هیچ نذری عهده دار وصل نیست
یک زمان پیشآمدی بودم که امکان داشتم

ماجراهایی که با من زیر باران داشتی

شعر اگر می شد قریب پنج دیوان داشتم

بعد تو بیش از همه فکرم به این مشغول بود

من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟!

ساده از «من بی تو می میرم» گذشتی خوب من!
من به این یک جمله ی خود سخت ایمان داشتم
لحظه ی تشییع من از دور بویت می رسید

تا دو ساعت بعد دفنم همچنان جان داشتم
پاسخ:خدایا آرامش شب را نصیب کسانی کن که آسایش روز را نصیب دیگران می کنند


غریبه ی آشنا
ساعت23:55---29 آذر 1393
رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی
وبرایم دستی تکان دهی . . .
پاسخ:پیوند ما تنها با زندگان نیست همه ما پیوندی ابدی با نیاکان و اسطوره های سرزمین خویش داریم .


dina
ساعت15:06---29 آذر 1393
وایی خیلی قشنگ بود
پاسخ: مرسی گلم


atefeh
ساعت14:38---29 آذر 1393
آمده ام آشتی ...

با پایی که در چاله گناه آسیب دیده و

با دسته گلی به نام توبه و پشیمانی

و عصایی در زیر بغل به نام دعا و مناجات

و مویی که در آسیاب زندگی سفیده شده

آری بنده فراری ات بازگشته ...
پاسخ:آنکه دم خور آدمی است که بدگویی همواره با او پیوسته است ، خیلی زود اسیر وهم و سیاهی دل می گردد


atefeh
ساعت14:38---29 آذر 1393
حماقــــــــــــــــــــــــــ ـت يعنى:
.
.
.
.
.
اون واسه هميشــــــــــــــــــــــــــ ـه رفت و من هنـــــــــــــــــــــــــــو ز دوســـــــــــــــــــــــــــ ش دارم...


atefeh
ساعت14:37---29 آذر 1393
♡دِلم داغون♡ ☜توام با اون☞ ⇂زيرِه بارُون⇃ ↦رَفتي آروم↤ ♞سَرت گَرمُو♞ ♝تنم سَردو♝ √لَبات خَندون√ ??چشام گريُون?? ♥دِلت قُرصُ♥ ♥دلم ويرون♡ ✧چِه حاليم✧ ↡زيرِه بارون↡ ↷فِرشتَم شـــد↶ ↯واسَم حيوون↯ ✘بازَم سيگار✘ ♧کِه سوخت آروم.. !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:اشک عاشق, ] [ 11:53 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .